wtorek, 18 sierpnia 2015

Zgłoszenie do malarskiej mobilizacji

Właśnie ruszyła VI edycja konkursu Modelarska Mobilizacja organizowanego przez portal The Node w którym postanowiłem wziąć udział.
Konkurs polega na tym że uczestnicy w ciągu 4 dwutygodniowych etapów organizują jakiś wybrany przez siebie projekt modelarski.
Po tym czasie jury wyłania najlepszy z nich i wszyscy się cieszą ;)

Zapraszam do przyjrzenia się zapisom uczestników jak i samemu portalowi który szczerze polecam
http://thenode.pl/wydarzenia/konkursy/892-modelarska-mobilizacja-vi-zgloszenia?showall=&limitstart=

A tutaj przeklejam mój zapis:

Podczas tej edycji Modelarskiej Mobilizacji postanowiłem zbudować sobie bandę do Warheima.
Od dawna planowałem się tym zająć ale jakoś zawsze wpadło coś innego, jednak przy okazji premiery Age of Sigmar przeglądałem zdjęcia gry z wcześniejszych edycji i zatęskniłem za Starym Światem.  No, może nie konkretnie za nim, bo moim domem od zawsze był Ulthuan – ale wiadomo, o co chodzi . Między innymi dlatego też padło na Warheima, który pozwala mi grać moimi elfami.
W ramach konkursu planuję zrobić grywalną bandę. Nie wiem jeszcze konkretnie, ile modeli i jakie, zobaczymy, czy uda mi się zdobyć wszystkie części, jakie będę chciał wykorzystać, ale ostatecznym celem jest stworzenie bandy, którą będę mógł zagrać. Na razie planuje użyć tych części, ale to dopiero początek. W planach mam też zrobić parę konwersji, więc liczę, że będzie sporo zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz